12490
post-template-default,single,single-post,postid-12490,single-format-standard,strata-core-1.1,strata-theme-ver-3.2,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Blog

Αισθητήρες Οξυγόνου

22:02 10 Μαρτίου στο Βιομηχανία

Οι Αισθητήρες οξυγόνου δεν διαρκούν για πάντα  και οι περισσότεροι οδηγοί δεν έχουν γνώση της μεγάλης σημασίας αυτών των ανταλλακτικών, στη λειτουργία των αυτοκινήτων τους. Ο αισθητήρας οξυγόνου είναι ένας ανιχνευτής μέτρησης, που ανιχνεύει την ποσότητα του οξυγόνου στα καυσαέρια του αυτοκινήτου και στέλνει ένα σήμα στον υπολογιστή του κινητήρα (ECM) και ρυθμίζεται  το μείγμα αέρα / καυσίμου στο βέλτιστο επίπεδο.

Πάρα πολύ οξυγόνο στα καυσαέρια αποτελεί ένδειξη φτωχού μείγματος, που μπορεί να προκαλέσει προβλήματα απόδοσης, συμπεριλαμβανομένων των διαλείψεων. Πάρα πολύ λίγο οξυγόνο δείχνει πλούσιο μείγμα, που συνεπάγεται σπατάλη καυσίμου. Και είτε κατάσταση πολύ φτωχό ή πολύ πλούσιο, μπορεί να μειώσει τη διάρκεια ζωής του καταλύτη του αυτοκινήτου  – ένα πολύ ακριβό ανταλλακτικό για αντικατάσταση!

Σχεδόν όλα τα βενζινοκίνητα οχήματα, περίπου μέχρι το 1986, έχουν τουλάχιστον έναν αισθητήρα οξυγόνου και τα μοντέλα από το 1996 και μετά, έχουν τουλάχιστον δύο αισθητήρες οξυγόνου. Οι περισσότεροι αισθητήρες οξυγόνου φθείρονται μετά από 30.000-50.000 χιλιόμετρα. Η έκθεση σε άνθρακα, αιθάλη, επιβλαβή αέρια, αντιψυκτικό, χημικά και θερμικά, θα μειώσουν την διάρκεια ζωής αυτών των αισθητήρων, ακόμη περισσότερο, με αποτέλεσμα τη μείωση σε Km , τη κακή απόδοση του κινητήρα, την επιτάχυνση των βλαβών του καταλύτη, και την αποτυχία στις μετρήσεις καυσαερίων.

Αυτός είναι ο λόγος για τον έλεγχο και την αντικατάσταση ενός φθαρμένου αισθητήρα οξυγόνου, κατά την διάρκεια του σχετικού ελέγχου.

Θα εξοικονομηθούν χρήματα για τα καύσιμα, θα βελτιωθεί η απόδοση του κινητήρα σας και  θα αποτραπεί η πρόωρη φθορά και βλάβη του καταλύτη.

Γιατί λοιπόν να μην ελέγχεται και αντικαθίσταται ο αισθητήρας οξυγόνου ;

Η εταιρεία μας διακινεί Αισθητήρες Οξυγόνου της Robert Bosch