cgiΗ Mercedes Benz ήταν η πρώτη εταιρία κατασκευής αυτοκινήτων, που χρησιμοποίησε το σύστημα της απευθείας έγχυσης καυσίμου, τοποθετώντας ένα κινητήρα άμεσου ψεκασμού στο 300SL Gullwing, 1955.

Βέβαια εκείνη την εποχή δεν αποτελούσαν πρόβλημα, έννοιες όπως “οικονομία καυσίμου” και “εκπομπές καυσαερίων”, όπως αποτελούν σήμερα.

Εξαιτίας αυτών των σημαντικών ζητημάτων, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν στρέψει τις έρευνες στη λειτουργία του καυσίμου και τον άμεσο ψεκασμό βενζίνης για τη βελτίωση της αποδοτικότητας των καυσίμων και τις εκπομπές ρύπων.

Η Mercedes Benz εφάρμοσε το CGI (Charged Gasoline Injection) , σε 4κύλινδρο, κινητήρα αλλά σχετικά πρόσφατα προχώρησε σε εφαρμογή του CGI στην Mercedes Benz CLS 350 CGI V6.

Σε μια μηχανή CGI, το μείγμα αέρα και καυσίμου δεν αναμιγνύεται μέχρι να φτάσουν στο θάλαμο καύσης. Οι θυρίδες εισαγωγής έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να παρέχουν την καλύτερη δυνατή ροή και στροβιλισμό, καθιστώντας την καύση ταχύτερη και όσο το δυνατόν πληρέστερη Το καύσιμο εγχύεται εντός του κυλίνδρου στους 42 βαθμούς και μεταξύ 50 έως 120 bar.

Η κατανάλωση καυσίμου για την Mercedes Benz CLS 350 CGI έχει βαθμολογηθεί σε 31mpg (9,1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα),