Thermostat-product-shotΚύρια εργασία του θερμοστάτη είναι να επιτρέπει στον κινητήρα να ζεσταθεί γρήγορα, και στη συνέχεια να κρατήσει τον κινητήρα σε σταθερή θερμοκρασία. Αυτό επιτυγχάνεται με ρύθμιση της ποσότητας του νερού που περνά μέσα από το ψυγείο. Σε χαμηλές θερμοκρασίες, η έξοδος προς το ψυγείο είναι εντελώς αποκλεισμένη – όλο το ψυκτικό μέσο ανακυκλώνεται πίσω, μέσω της μηχανής.

Μόλις η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού ανέρχεται μεταξύ 82 – 91 C, ο θερμοστάτης αρχίζει να ανοίγει, επιτρέποντας στο υγρό να ρέει μέσα από το ψυγείο. Μέχρι τη στιγμή που το ψυκτικό φτάνει 93-103 C, ο θερμοστάτης είναι ανοιχτός σε όλη τη διαδρομή.

Αν έχετε ποτέ την ευκαιρία να δοκιμάσετε, η λειτουργία ενός θερμοστάτη είναι καταπληκτική, επειδή αυτό που κάνει φαίνεται αδύνατο.

Cold-engine-2

Μπορείτε να τοποθετήσετε ένα θερμοστάτη σε ένα δοχείο με βραστό νερό. Καθώς ζεσταίνεται, η βαλβίδα του ανοίγει περίπου μια ίντσα, δια μαγείας.

Το μυστικό του θερμοστάτη βρίσκεται στο μικρό κύλινδρο που βρίσκεται στον κινητήρα από την πλευρά της συσκευής. Αυτός ο κύλινδρος είναι γεμάτος με ένα κερί που αρχίζει να λιώνει σε περίπου 82 C (διαφορετικοί θερμοστάτες ανοίγουν σε διαφορετικές θερμοκρασίες, αλλά οι 82 C είναι ένα κοινό μέγεθος).

Warm-engine-2

Μία ράβδος που συνδέεται με τη βαλβίδα πιέζει σε αυτό το κερί. Όταν το κερί τήκεται, διαστέλλεται σημαντικά, ωθώντας τη ράβδο έξω από τον κύλινδρο και το άνοιγμα της βαλβίδας.